ПОЛИТИКА ЗА КВАЛИТЕТ НА ЈП КОМУНАЛНА ХИГИЕНА - СКОПЈЕ
ЈП Комунална хигиена – Скопје (КХС) се стреми кон подигнување на квалитетот на комуналната хигиена и кон градење механизми на одржлив систем за управување со отпадот;
КХС се стреми да одржува тим од висококвалификуван и мотивиран персонал, води сметка за одржување на благопријатен творечки амбиент, при што секој извршител е свесен за важноста на своите дејствија во однос на задоволувањето на барањата на корисниците и просперитетот на Претпријатието;
КХС ги имплементира сите позитивни промени во сферата на комуналните услуги, со цел – зголемување на чистотата во Градот;
КХС ја засилува и унапредува меѓународната соработка во сферата на управување со отпадот;
КХС го подигнува нивото на знаење кај младите, со посебен акцент на зголемувањето на хигиената во Градот;
КХС активно учевствува и придонесува во зачувувањето на животната средина;
КХС дејствува во насока на имплементирање на најновите трендови во областа на управувањето со комуналниот отпад;
КХС го поддржува системот на селектирање на отпадот со којшто се намалува загадувањето на животната средина;
КХС го поддржува системот за управување со квалитет, во согласност со барањата на меѓународниот стандард ИСО 9001 : 2015;
КХС ја дефинира и ревидира својата политика преку одлуките донесени од Одборот за квалитет;
КХС применува процесен пристап кон создавањето и одржувањето на Системот за управување со квалитет. Во врска со тоа, извршува идентификација, планирање, воведување, контрола и континуирано подобрување на сите процеси што имаат влијание врз квалитетот на услугите на Претпријатието;
Раководството на ЈП “Комунална хигиена” – Скопје периодично извршува контрола на политиката, функционирањето на Системот за управување со квалитетот, исполнувањето и поставувањето на нови цели за квалитет.
Директор
Абдусамед Шабани